fredag 22 maj 2009

Bloodcrusher

Ååååh va roligt det är att måla tennfigurer! Och då är jag lite halvbra på det också, tyvärr finns det dom som är bättre :)
I torsdag så målades det tennisar från warhammer, bloodcrushers för att vara mer specifik, fast jag är inte klar än!
Och tror ni inte att när vi ska köra en bit med bilen så säger jag "nä, jag tar inte med mig kameran, men det kommer säkert att dyka upp något att fota bara för det"... såklart att det gjorde, nämligen världens sötaste lilla rävunge som jag lätt hade kunna fota från en meters håll... Förbannat!
Menmen, alla minnen behöver inte fotograferas för att kommas ihåg.

Det blev bara tennfiguren som jag målade som jag sparade digitalt den här gången.Sedan har jag börjat måla på 4 tavlor samtidigt, lite jobbigt men jag har så många bilder i huvudet så jag måste få ut dom någon gång :)






2 kommentarer:

  1. Det har inte hänt om du inte har fotobevis och lagt upp det på bilddagboken, vet du inte det? Hej, förresten!

    SvaraRadera
  2. Haha, säkert :P vadå bilddagboken, orka med fler sidor att hävda sig på nätet! Hej du med!

    SvaraRadera