söndag 28 juni 2009

Älskar att bada!

Andra doppet i år, men då ska ni veta att det första doppet var hemma i norr, och det var fan i mig inte någon liten insjö ;)
Återigen lika skönt att slippa storstaden, få åka till lugnare skogspartier och ja... måla warhammer figurer, hehe! Upptäckte dock att macrot kanske inte var bästa valet, då man verkligen tar kort på små detaljer och resten blir suddigt, menmen... den här bilden blev väl ok!Tyvärr har mitt fotograferande hamnat lite på efterkälken, men jag tänkte ta en äventyrssemester så jag lovar lite mer rörliga bilder under den!
Fram tills dess, i plurret nu era badkrukor, annars kommer hydran och tar er!
(Någon dag kanske jag testar att spela också, men figurerna är för jäkla häftiga, glad att man får lov att måla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar