måndag 27 juli 2009

When you're back [Vän'jaur'bäck]

Guldvaskning, takplåtsbyte, gäddfiskning, björnspaning... En del hann man med i all fall, även om det regnade så att vägen försvann på vissa ställen!
Tre översta bilderna finner jag rätt så magiska, den andra bilden nedifrån ser ut som att man har lagt en mörk inramning över sjön, har inte gjort något i photoshop! :)
Sedan blev det mycket träning på lång slutartid vid Mårdseleforsen (som iofs heter MårdSELforsen, men det är för fult att säga anser jag)
Jag har i alla fall botat min höjdrädsla precis nu när även den vanliga semesterinfluensan gått över, så nu är man frisk och kry till solen och arbetet börjar igen... *suck*
Menmen...
Min sambo avslutade gårdagen med att plaska i med 47:orna rakt ner i ett träsk och bli alldeles blöt, så då kunde han lika gärna stega ut fritt i den översvämmade sjön och jaga gädda.
Lite guldvaskning blev det också, men både faster och farbror och kusin.


















































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar