torsdag 17 december 2009

Snö, snö, snö :)







2 kommentarer:

  1. post.till.varja(at)gmail.com13 mars 2012 kl. 16:19

    Hej! Wow! Du fotar otroligt fint! Gick tillbaka lite i tiden i dina inlägg för att försöka uttyda av vilket kön du är (och vad du heter), men har faktiskt inte kommit fram till något. Jag hittade ett inlägg av dig när jag googlade på hang drum. Det stod att du skulle köpa en, har du gjort det? :) Jag är på jakt efter någon som har en inom Sveriges gränser, nämligen. Du får gärna maila mig, å svara liksom! Om du känner för det :) Annars får du ha det fint :)Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Tack så mycket för kommentaren! :) Jag har tyvärr inte fått tag i en hang drum ännu, de finns inte i Sverige. Det fanns en återförsäljare i Tyskland men jag "vågade" inte beställa därifrån. Just nu har jag dock redan köpt på mig en fiol som jag ska lära mig att hantera... så tyvärr har inte jag hittat någon heller innanför Sveriges gränser. :)
      /Mathilda

      Radera