måndag 6 april 2009

Dagen D med 40D



Jag måste säga att jag är redan imponerad av 40D, kanske för att jag gått omkring med en 350s i många år, men den här kameran är verkligen allt vad jag kunde hoppas på!
Efter att ha tagit med den till jobbet så kan jag säga att mitt nya tillskott inte bara gillas av mig utan även kollegorna på jobbet, hehe.


Blev dock inte så mycket fotograferande ute, men en bild på min pappa tycker jag visar hur bra denna kamera är. Även om marken blev bortbränd på detta kort så gillar jag den väldigt mycket.

(Samt en bild på min bror, inte illa för en 350s)


Nu är det bara att fortsätta fotografera mera!

1 kommentar:

  1. Happy shooting! Kul att du är nöjd, och kul med ny blogg! jag la till den i min RSS-läsare, så nu kommer jag att följa den :-D.

    SvaraRadera