söndag 19 april 2009

Skog och troll

Tog en paus från fotograferandet, mest för att jag har brist på inspiration.
Och nu tror jag att jag har fått ännu en hobby, som om det inte räckte med de som jag redan har...? Igår så målade jag min första tennfigur någonsin, och jag måste säga att det var riktig kul! Som att måla en tavla fast i 3d och redan i bestämd form, hehe.
Var ute i obygden på något ställe som jag aldrig kommer ihåg vad det heter och gick i skogen, tacka f*n för att det finns skog nära. Har varit tillbaka i Stockholm sedan Tisdags men ibland blir det för mycket folk och pendeltåg och tv4 nyhetsmorgon för min smak, så då får jag rastas i skogen.
Jaja, iaf, första tennfiguren nedan har jag målat! *stolt* :)
(... fast ändå inte lika detaljerat som kungsängenfolket gjorde när de va småpjuk)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar